Kylant ekonomikai, gerėjant žmonių gyvenimo sąlygoms daugelis atsisako patys atlikti tam tikrus darbus ir patiki juos šios srities profesionalams. Pasak krovinių pervežimas šiauliai darbuotojų, didžioji dalis krovinių augimo sudarė būtent žmonės kurie nusprendė neatlikti pervežimo patys, ieškant nuomai autobusiukų. Kadangi krovinių pervežimas reikalauja ne tik transporto bet ir fizinės jėgos, žmonės priprato naudotis pervežėju paslaugomis.
Kokios pervežimo paslaugos augo labiausiai?
Pirmiausia augo perkraustymo paslaugos. Daug žmonių perka naujus būstus, ir jiems reikalinga perkraustymo paslauga. Kita grupė paslaugų prie augimo prisidėjo – statybinių atliekų išvežimas. Atliekant renovacijos, statybos, ar restauracijos darbus, susidaro gausybė atliekų, kurias reikia tinkamai rūšiuoti ir vežti į utilizavimo aikšteles. Pirmą kartą atliekant šiuos darbus patiems, kyla daug klausimų, todėl daugelis patikėjo tai savo srities profesionalams.
Pasak krovinių pervežimas šiauliai ekspertų, prie poreikio krovinių pervežimui prisidėjo prekybos centrų akcijos kalėdiniu laikotarpiu. Kuomet naudotos technikos kaina internete buvo tokia pati kaip prekybos centruose naujos su akcija. Žmonės pirko įvairią buitinę techniką, nuo šaldytuvų iki didelių televizorių bei baldų. Lengvieji automobiliai šio krovinio netalpina todėl buvo kreipiamasi į pervežėjus.
Taip pat klestėjo ir šiukšlių išvežimas Šiauliai. Kadangi daug žmonių karantino metu praleidžia namuose ir nusprendžia laiko nešvaistyti veltui ir atlieka namų tvarkymo darbus. Per metus prisikaupia daug nereikalingų baldų ir šiukšlių, jų utilizavimui kreipiasi į pervežėjus. Ko gero nesuklysime sakydami jog paslaugų kainą augo taip pat. Dėl išaugusio poreikio pervežėjai nusprendė kelti kainas, nes žmonės neturėjo iš ko rinktis. Todėl pervežimo paslaugų kaina augdama neatbaidė žmonių ir klientų, nes poreikis viršijo pasiūla. Net ir ką tik susikūrusios įmonės turėjo darbo, kas nebūtų įmanoma be tokios paklausos ne karantino ir ekonomikos augimo metais. Dar prieš kelis metus, tik stipriausios įmonės darbavosi šiame sektoriuje, o dabar galima matyti ir pavienių pavežėjų kurie su vienu mikro autobusu, patys vairuodami randa klientų ir atlieka krovinių pervežimo ir perkraustymo paslaugas kitiems.
Reikia nepamiršti jog viskas stosis į savo vėžes kuomet Lietuvos ekonomika stabilizuosis ir viskas grįš į savo vėžes. O mes savo ruožtu siūlome rinktis atsakingai bei planuoti savo pajamas kelis metus į priekį, kad netektų gailėtis.